zondag 8 maart 2015

Projectje

Op de Stampin'Up! demogroep heeft Mariska v.d. Linde een SOL(scrap on Line)georganiseert. Ze heeft een super duidelijke omschrijving en tekening gemaakt, en aan de hand van deze omschrijving heb ikde volgende 2 projectjes gemaakt. Bijna alle materialen zijn van stampin'up! Met uitzondering van het embossingpoeder, label framlits en het kraft papier.  Heb je ook zin om dit leuke mapje te maken neem dan contact met mij op via allesmetsu@joffertje.nl.
Gebruikte materialen, Something Borrowed design paper uit de voorjaars catalogus, Papillon Potpourri stempel set, Petite Petals stempelset, Simply Wonderful stempel set (SAB 2015)
Elegant Butterfly, Bitty Butterfly en Petite Petals ponsen. Organza ribbon 5/8" en slim trim Gold 1/8"
VersaMark inkt en Sahara Sand en embossingpoeder.





 

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat leuk Astrid en een SOL ik las er al ergens anders over, FB? Maar kan het niet vinden ook al ben ik ook SUDemo. Prachtig je mapje en dat papier vindt ik zo mooi!!! Ik ben er maar heel zuinig op!!! Misschien kun je me laten weten waar ik de SOL kan vinden?