maandag 6 april 2015

Lekker Bezig

De laatste weken is het weer lekker druk. Eerst is de verjaardag van mijn tante bij ons thuis geviert, ze werd 80 jaar dus was er een gezellig feesty met veel familie en vrienden. Nadat het huis weer op orde was, hebben we afgelopen weekend Frans zijn verjaardag geviert, eerst op vrijdag avond poolen met zijn familie. Het was gezellig, druk, rumoerig en laat. Daarna volgde zaterdag zijn verjaardag die hij niet echt vierde maar iedereen die op de koffie wil komen is welkom, dus weer een huis vol, nu met vooral mij familie. Zondag eerste paasdag rustig ontbijtje, en s'avonds lekker gourmeten weer met familie. En vandaag heb ik een luie dag, rustig ontbijtje wat tv kijken en nu in mijn scraphok, blog bijwerken en straks lekker kaarten maken.
Afgelopen week ben ik bezig geweest met de toverkaart. na heel wat geprobeer en gekijk op You Tube, nu dan eindelijk 2 werkende exemplaren. Het is even wat werk maar het resultaat is erg leuk.
Alle materialen zijn van Stampin'Up!

Papier: Calypso Coral, Verry Vanilla en Park Lane
Stempelset: hostess set Allerdaagse Avonturen
Inkt: Pear Pizzazz, Soft Sky, Calypso Coral, Marine Mist en Chocolate chip
Stazon zwart
Two-Tone twine White & Tangerine Tango
Sheet  


Papier Birthday Bash, Verry Vanilla en Calypso Coral
Inkt: Blushing Bride, Marina Mist, Daffodil Delight en Calypso Coral
Stempelset: From the Herd, hostess set Alerdaagse Avonturen, Six-Sided Sampler
Bakers Twine Crushed Curry
Sheet en Stazon zwart

Bijschrift toevoegen
 

Geen opmerkingen: