donderdag 26 februari 2015

Nieuw ideen

En zo begin ik langzaam aan weer op dreef te komen. Nieuwe stempels, nieuwe ideeën. Vaak al langer bekend en ook op mijn wensen lijstje maar nog nooit uit gevoerd. Dus aan de slag met een nieuw template, hiermee heb ik een kaart voor mijn schoonzusje gemaakt. Daarna aan de slag met een toverkaart, het effect is erg grappig. Ik heb de kaart een stuk of 10x uitelkaar gehaalt en hij werkt nog niet optimaal. Ik ga dus verder zoeken naar een uitleg waarbij de maten worden gegeven.
Alle materialen op het sheet na zijn van Stampin'Up! en dus bij mij te bestellen.
Verder Loopt de Sale-a-Bration aktie nog tot 31 maart 2015. Als je voor 60 Euro besteld mag je een gratis item uit de folder mee bestellen. Vanaf 01 maart zijn er 4 nieuwe items toegevoegd aan de gratis producten. In de zijbalk staan de folders zodat je kunt zien wat je allemaal gratis mee kunt bestellen bij besteding van 60 Euro of meer.
Hartjes papier komt uit de Stacked with love paper stack. De huisjes komen uit de herfst winter catalogus 2014.
De banner is een framelits Bitty Banner.

Achtergrond gemaakt met stempels uit de stempelset From the Herd. De centrale stempel komt ook uit deze set.

Het is een echte toverkaart als je aan het lipje trekt wordt het plaatje ingekleurd.
 
 

Geen opmerkingen: