maandag 25 november 2013

Gewoon lekker

Deze week was het gewoon lekker rustig,ondanks dat ik voor mijn werk op pad moest. Maandag naar Amersfoort geweest voor de interne audit,erg leuk om te doen. We hadden afgesproken bij de Ikea en vandaar uit zijn we samen verder gereden. Leuk om op andere lokaties te komen. En na afloop nog even de Ikea in, servetten halen en ook nog hele mooie en leuke labels mee genomen die bij de kerst afdeling lagen. Wel wat gefreubelt maar dat kan ik nog niet laten zien. Vrijdag middag en avond naar de sauna geweest,het was heerlijk,echter de zwaluwhoeve is overdag echt te druk. Dit weekend rustig aan gedaan,wat surfen op het web en het altijd aanwezige hh werk. Zondag gezellig gegeten met mijn ouders en schoonzus, ik hou ervan als de tafel vol zit,  en iedereen lekker aan het eten is. Frans had heerlijke stoofperen gemaakt, met rode wijn pijpkaneel en kruidnagels. Deze week druk aan de slag met gedichten voor mijn clienten en suprise voor mijn collega.

Geen opmerkingen: