dinsdag 16 juli 2013

Weekendje weg

Van donderdag 4 juli tot woensdag 10 juli even heerlijk weg geweest. Mijn neef Marcel had een huis gehuurd in het dorpje Gerin in de buurt van Dinant in België. Heerlijke dagen gehad, mooi weer lieve mensen om me heen en een prachtige tuin om te luiere. Dinant bezocht de citadel bekeken naar de Disney zandsculpture geweest, de grotten bezocht, en heerlijk gewandeld. Lekker gegeten en heerlijk uitgerust.
In die dagen ook nog geknutseld, mijn tante had panpastel bij zich en de nieuwe H2O poeders. hier mee gespeelt H2O is het niet voor mij, de panpastels vind ik wel erg mooi werken, dus wie weet komen die nog op een verlanglijstje. Ik zelf had 2 papierblokken van de Action bij me en Holly Hobbie stempels en mijn kleurtjes. Hiermee onderstaande kaarten en label gemaakt.




Stempel van mijn tante geleend, gekleurd met H2O en goosbump er over
. Deze foto met flits laat de goosbump beter zien
 

Spelen met Panpastel de roos gekleurd met H2O.

Deze foto met flits laat de glans van H2O beter overkomen

Geen opmerkingen: