zaterdag 29 juni 2013

Kaart voor de Su-per challenges

Ik heb deze kaart gemaakt om mee te doen bij de SU-per challenges, de opdracht was gebruik de kleuren Prime rose petals, rasberry ripple en een basis kleur.
Als je niet de gevraagte kleuren had, mocht je kiezen voor kleuren die in de buurt kwamen. Ik heb gekozen voor ColorCore cardstock "the whitewash"collection, in een roze rood tint en een roze tint en als derde kleur heb ik voor donker bruin gekozen. Verder heb ik bloemen gestempeld en gestanst van de secret garden set van SU. Ik heb gestempeld met bijpassende kleuren distress inkt en hierna geembossed met distress powder.

Met deze kaart doe ik mee aan de SU-per challenges nr 10

4 opmerkingen:

M@ureen zei

Mooie kaart heb je gemaakt!
Leuk ook dat je geëmbost hebt!

Greetz,
Maureen.

stempelfeest zei

Heel mooi Astrid, erg fleurig! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij SU-per challenges. Groetjes Mariska

Unknown zei

wow. wat heb je dat mooi gedaan. Leuk die bloemen zo bij elkaar. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Chantal de Kaste zei

Wat is dit een mooi kaartje geworden, prachtig hoe je de Secret Garden hebt gemaakt. Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges.

Groetjes,
Chantal