zaterdag 29 juni 2013

Dag zeggen

Deze week stond in het teken van dag zeggen, een deel van mijn collega's gaan werken in een nieuwproject van Kwintes en woonzorg Flevoland "De Bolder" een woonvoorziening voor ouder worden mensen met een psychische beperking  die daarnaast ook lichamlijke klachten hebben. Ik heb zelf lang getwijfeld of ik zou solliciteren, maar heb uiteindelijk gekozen het niet te doen.
Afgelopen week hebben we een bbq gehad met een deel van de bewoners en personeel dat gaat verhuizen. Voor mijn collega's die weg gaan heb ik een afscheidskadootje in elkaar geknutseld. In de theepot  en cupcake zitten allemaal kaartjes, waarop colleg's de beste wensen hebben kunnen zetten.
Het papier en de parels die ik heb gebruikt zijn van de Action, het lint komt van de Wibra, cardstock uit mijn voorraad.

De bekende theepot

De cupcake

een dubbele trifoldcard

Geen opmerkingen: