zaterdag 22 juni 2013

Lekker bezig

Het is zover we moeten afscheid nemen van onze auto, tijdens de laatste APK kwamen erzoveel problemen naar boven dat repareren geen zin meer heeft. Dus zijn we op zoek naar een nieuwe auto. Tot die tijd is het dus fietsen, want zonder keuring is de auto ook niet meer verzekerd. En zoals een deel van jullie vast wel weten is dat echt niet mijn hobbie. Gelukkig heb ik een fiets anders werd het met de bus en dat is vanaf mijn huis niet echt lekker geregeld.
Wat veel vervelender nieuws is, is dat mijn zwager is opgenomen in het ziekenhuis met gordelroos, het zit op zijn hoofd en aangezien hij 2 jaar terug een hersenoperatie heeft gehad, is het allemaal heftiger dan bij een gezonde persoon. voorlopig moet hij 10 dagen in het ziekenhuis blijven.
Wat dan weer super was is dat ik op mijn werk kaartjes won voor Sister act, en hier ben ik afgelopen zondag samen met Annefleur heen geweest, heerlijk genoten, lekker even eten op de boulevard en toen een hele mooie, grappige en fantastisch gezongen musical.
Ik heb lekker kunnen knutselen afgelopen week, LO gemaakt voor de foto swap, atc voor de swap op het SA-forum deze ga ik pas laten zien als de swap is afgelopen. Kaartjes gemaakt met papier van de action, en met mijn nieuwe stempels van SU.

Boom stempel en inkt SU met deze kaart doe ik mee met SU-per challenge nr9





Tag met inkt en stempels van SU, papier van de Action


Met deze kaart had ik mee willen doen met de SU-per challenge nr8 maar ik was te laat
Papier van de Action

Papier van de Action

Binnenkant


Kaart met restjes papier gemaakt, parels van de Action


1 opmerking:

Erna Logtenberg zei

Mooie kaartjes!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes, Erna