woensdag 7 augustus 2013

Heerlijk zomer

Heerlijk zomer en prachtig mooi weer, lekker druk aan het werk en s'avonds in de tuin zitten en niets doen. Er komt dus helemaal niks uit mijn handen, heb wat boeken herlezen. En geniet van de rust ahum ahum, buren hebben een zwembad en de kids genieten daarvan met veel gejoel, ook doen de bassen van hun stereo het heel goed. En aan de andere kant wonen 3 kinderen met ouders en zij hebben een trampoline tot groot vermaak van iedereen in de straat. Maar ik vind het heerlijk, voel me net op een camping zitten maar dan met de luxe van mijn eigen bed. Vandaag is het dan echt regenachtig en ik dacht zo nu is het wel prettig om even mijn blog bij te werken. Veel te showen heb ik niet enkel wat atc's, ik heb mee gedaan met een swap op het Stampin and more forum, thema was het weer.
Deze ATC heb ik gemaakt.

De volgende ATC heb ik ontvangen.
Van links naar rechts, Kitty, SvB en Mazina
En vandaag nog snel een kaart gemaakt om mee te doen aan de challeng nr 12 op het SU-per challengeblog


Geen opmerkingen: