vrijdag 12 april 2013

Bloemig maar nog niet klaar

In de afgelopen tijd deze spread gemaakt, ben er tevreden mee maar wil er nog wel een titel op hebben. Daar moet ik nog even ove nadenken. Ik heb de bloem mal van Make Me gebruikt, is al een oudje, maar soms wel leuk om te gebruiken.
Op de foto's staat Annefleur in het eerste half jaar van haar leven, ik heb toen bijna wekelijks haar op de foto gezet met kleertjes die ze al snel niet meer zou passen.
Het papier is een oude lijn 2008 van Teresa Collins Bella Girl.
De tekst boven aan is ook uit mijn hele oude voorraad. Er staat "There will never be a dull moment, your only break is when they're asleep - But this is the time that you thank God above for giving you this child to keep".
Verder zitten er epoxy tekstjes op die ik ooit bij de zeeman heb gekocht.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat lief! Een mooi geheel zo, Astrid!

Anneke Wijers zei

Leuk Astrid en ik vind het papier en die mal ook leuk.
Een goed idee om die oude foto's nog eens te verwerken.