donderdag 26 november 2015

Eindelijk een up date

Ik ben echt een hele slechte blogger, de helft van de tijd vergeet ik om hier te delen waar ik mee bezig ben. Dat komt ook omdat ik nu op Pinterest ook mijn maaksels laat zien. Maar om te zorgen dat hier ook het een en ander te zien is zal ik me best gaan doen om het bij te houden.
Ik ben dit najaar begonnen met het maken van Pocket Letters, en ik heb er dus een nieuwe verslaving bij. Het is erg leuk om te maken, en aangezien je ze ruilt met een ander krijg je zelf ook weer mooie kunst werken retour.
Natuurlijk ben ik bezig met kerstkaarten, want ik vind het leuk om een ieder die ik ken een eigen gemaakte kaart te zenden.
En heel af en toe komt er ook nog een scrap spread of Project life page uit mijn handen.
Naast al het gefreubel ben ik ook nog steeds demonstratrice bij Stampin'Up! en hier haal ik veel inspiratie en plezier uit.
Er moet natuurlijk ook gewerkt worden en ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn baan als persoonlijk begeleidster bij Kwintes. We hebben veel veranderingen en wijzigingen mee gemaakt afgelopen jaar, niet alles ten goede,echter ook niet allemaal slecht.
Hier onder komt een deel van de dingen te staan die ik de afgelopen maanden heb gemaakt.






 

Geen opmerkingen: