zondag 13 september 2015

Kerst kaarten en meer

Het duurt nog even en dan is het weer kerst, aangezien ik iedereen altijd een andere kaart wil sturen is het handig als ik op tijd begin. hieronder alvast een selectie van de kaarten die af zijn. Op heel veel kaarten heb ik enkel gewerkt met Stampin'Up! artikelen.
Naast kerst kaarten is het ook altijd handig om een voorrraad andere kaarten te hebben, en ook daarvan volgen hieronder de voorbeelden een deel met Su spullen maar ook weer oud papier weg gewerkt.
Allemaal nieuwe lijnen van Su

Oude lijn van SU

Ik blijf de set White Christmas leuk vinden

Nieuw en oud gecombineerd.

Ook hier zijn nieuwe en oude SU spullen gemixt

From the Herd blijft leuk

Ook hier weer oud en nieuw Su gecombineerd

Even heel wat anders, lekker spelen met Brusho

Ergens vonden we nog een oud papierlijntje, geen idee van het merk

Ook het model komt uit een tijdschrift van 2010

Zo blij dat ik eindelijk Kinda Eclectic heb aangeschaft.
 

Geen opmerkingen: