maandag 1 december 2014

Nieuwe Lay Outs

Gisteren ondanks de rugpijn toch naar de workshop van Romy gegaan, samen met mijn moeder en Erna een heerlijke dag gescrapt en nieuwe tips en trucs geleert. De workshop werd gegeven bij Essies in Almere. Voor het eerste project mochten we 6 bladen uitzoeken en voor het tweede project 5 bladen. Aan het einde van de dag met 2 mooie LO naar huis. Bij de lichte LO heb ik vandaag de Embelishments toegevoegd. Bij de donkere LO is het patchwork gemaakt van allemaal kleine vierkantjes.
Papier is grotendeels van Webster Page, bloemen komen uit mijn collectie, lintjes, sleuteltje en kleine hartjes tijdens workshop gekregen. De randen zijn geponst met Martha Steward ponsen. Vlinders zijn van Stampin'Up!.

Papier is van Simple Stories Legacy, alle embelishment tijdens workshop gekregen.
 

4 opmerkingen:

M@ureen zei

Mooi geworden Astrid! (ik kan er geen tijd voor vinden om LO's te maken)

Greetz,
Maureen.

Unknown zei

Mooie layouts Astrid! Wat kies je mooie kleuren papier bij de foto!!!

Stampin with Liz Design zei

Heel mooi geworden Astrid! Erg mooie foto's ook! Beterschap met je rug.

Je@net zei

Je hebt twee prachtige lootjes gemaakt, Astrid. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je toch gegaan bent!
Alvast een fijn weekend gewenst en beterschap met je rug!