zaterdag 15 november 2014

Iets heel anders

Ik heb sinds woensdag weer de beschiking over een naaimachine, mijn oude is verloren gelopen tijdens de verhuizing. En ik vond het echt vervelend om steeds met verstel werk naar mijn moeder toe te rijden. Dus mezelf een nieuwe machine kado gedaan.
En vandaag mijn eerste werkstuk gemaakt. Annefleur is lid van de carnevals vereniging"De  Oostvaarders'. Ik weet niet wat ze er leuk aan vind maar ze gaat al drie jaar mee naar op en uittredens. Dit jaar is de verplichte kleding een zwarte kiel, hij mocht echter aangepast worden. Kind blij want een kiel is nog erger dan een polo shirt, en geloof me je wil niet weten wat ze daar van vindt.
Ik heb me vandaag uitgeleeft op de kiel, hem ingenomen, de hals wijder gemaakt en hem versiert met wat lintjes en stof.
Tot mijn verbazing is ze erg blij met het resultaat en de delfsblauwe versiersels, zijn schattig.
Annefleur in haar gepimte kiel.
 

3 opmerkingen:

Carla zei

Dat heb je goed gedaan, mooi geworden.
Kan ik mijn verstelwerk naar jou komen brengen????;)

Stampin with Liz Design zei

Heel leuk geworden! Van alle markten thuis zo te zien! Je dochter is er vast blij mee!

Je@net zei

Wat gaaf, Astrid. Kan me voorstellen dat Annefleur er blij mee is, staat haar ook super goed!
En polo's.....hou op! Da's onze verplichte bedrijfskleding, dus ik zou in m'n vrije tijd never nóóit een polo dragen!