zondag 27 april 2014

Black and white

Het was weer even stil op mijn blog, deze keer was ik op vakantie heerlijk een weekje weg naar Mol in België. We hadden op een park van Oostappen een luxe mobile home gehuurd. Wel het was compleet ingericht, en het was ook te doen met 6 personen. Maar ik ben gewoon niet gewend aan een bed van 70 cm bij 190cm. Dat is als je zo als ik een maatje meer hebt toch wel erg smalletjes. Dus na de eerste nacht, besloten om de overige nachten dan maar op de bedbank te slapen, zonder mijn man, maar wel met ruimte. We hadden mooi weer en zijn lekker veel buiten geweest en we hebben ook lekker gewandeld in de omgeving. Al met al een geslaagde vakantie als je de bedden even niet mee rekent.
Op het SA-forum loopt de sasss en week 15 is een nummer van Michael Jackson, Black and white.
Ik wist meteen wat ik wilde en welke foto ik zou gebruiken. De foto is wederom van een fotoshoot bij John Phielix. En op de foto is mijn dochter te zien die zo graag een artistieke halfnaakt foto van zich zelf wou hebben. Mama moest wel mee naar deze sessie, want hoewel ze al wat vaker bij John was geweest, is half naakt toch best eng.
 
 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Prachtige foto van je dochter, Astrid, en wat heb je dat mooi verwerkt in deze layout!

scraplive zei

Mooie layout zo in het zwart/wit!!