vrijdag 3 januari 2014

Een heel goed en gezond 2014 voor iedereen

Laat ik eerst beginnen met iedereen een fantastisch mooi en gezond 2014 te wensen.
Zoals op mijn blog te zien is heb ik afgelopen maand niet veel tijd aan het bloggen besteed, dit ga ik voor dit jaar hopelijk verbeteren. Verder ga ik mijn best doen om met minder van mij zelf het jaar 2015 in te gaan. En mijn laatste goede voornemen is om wekelijks een LO te scrappen met oud materiaal, zodat ik in 2015 nieuw papier kan aanschaffen.
De afgelopen weken waren druk maar ook super gezellig. Op mijn werk hadden we een kerstmarkt georganiseerd met de buurt en ketenpartners. Hiervoor hebben we met ze alle heel hard gewerkt, maar het is super goed verlopen en voor herhaling vaatbaar. De verbouwing van de woonvorm is nu ook klaar en langzaam aan krijg ik meer clienten in mijn case load, ook pretiig, dit jaar zal er veel veranderen in de zorg en hoe wij werken, ik heb er zin in, maar vind het ook spannend omdat veel oude zaken veranderen.
Op kerstavond mijn ouders naar mijn nicht gebracht in Hoogerheide, een leuke avond gehad en laat weer terug. 1e kerstdag met mijn broer en schoonzussen doorgebracht, lekker gegeten en bij gekletst. @e kerstdag kwamen mijn ouders en mijn tante eten, heerlijk al die familie om me heen. Zondag hadden we een tussen de ballen en bollen diner met de familie van mijn man. 20 man aan tafel en alles verliep lekker soepel. Met oud en nieuw weer het huis vol, lekker gegeten en genoten van het vuurwerk, even buiten maar ivm de kruitdampen, snel weer naar binnen en achter het raam gestaan. Daarna een heerlijk relaxte nieuwjaarsdag.
Gisteren de vriendin van mijn zwager en haar kinderen op bezoek gehad om te knutselen, ze hebben allemaal een canvas gemaakt, en ik heb natuurlijk geen foto's gemaakt.
Maar ik heb nog wel wat te laten zien namelijk de laatste kerstkaarten van vorig jaar.



En mijn laatste aankopen van 2013, in 2014 gaat de hand op de knip en zal ik alleen nog 2e hands spullen kopen, plus nog wat spullen van SU die op mijn verlanglijstje staan. Maar ik ga mijn best doen om mijn oude materialen op te maken.




2 opmerkingen:

Rieni zei

wat een leuke nieuwe spulletjes heb je gekocht. En ook heb je hele leuke kaartjes gemaakt

Je@net zei

Mooie kaarten en leuke nieuwe spulletjes, Astrid!