zaterdag 9 maart 2013

Kaartjes

Deze week niet gescrapt, maar wel kaartjes gemaakt. Het patroon van het vogelhuiskaartje heb ik van mijn tante gehad, geen idee hoe zij er aan komt. Ik heb papier van Tim Holtz gebruikt, oude voorraad. Verder stansjes gebruikt van diverse merken.

Op het SA forum is een leuke kaarten challenge bedacht door Hilde.
Gebruik 4 kleuren, bloemen, 1 stempel, lintje thema Lente.
En op het SU-per challenge blog hadden ze een leuke scetch 
Ik heb beide gecombineerd.
Het papier komt van de Little Sizzles blokjes, lintjes uit mijn voorraad, net als de bloempjes en de mini brads. Stempel is van Magnolia en ik heb hem met distressink ingekleurd. Voor mij een heel CAS kaartje.

11 opmerkingen:

Petra zei

Wat is die met dat vogelhuisje súperschattig! :-D

Unknown zei

Leuk CAS kaartje met die lintjes. Bedankt voor het meedoen aan de SU -per challenge. Groetjes,
Gonny

Margot zei

leuke kaarten! die onderste straalt één en al lente uit en de eerste is echt superlief! is dat roze cardstock waar je de magnolia op hebt ingekleurd? weer eens wat anders!

Unknown zei

Leuk om te zien hoe divers een kaartje kan zijn aan de hand van een simpele schets!

elske zei

superleuke kaarten astrid maar je vogelhuisje is echt geweldig!!!!

Erna Logtenberg zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Groetjes, Erna

Chantal de Kaste zei

Lief kaartje geworden zeg! Bedankt voor het meespelen met Su-per challenges.

groetjes,
Chantal

bmartes zei

Leuke kaartjes Astrid! Het vogelhuiskaartje is echt een schatje.
Liefs,
Arja

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een leuk kaartje is dat met het vogelhuisje. :) leuk om dit model als kaart te gebruiken

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een leuk kaartje is dat met het vogelhuisje. :) leuk om dit model als kaart te gebruiken

stempelfeest zei

Wat een vrolijkheid dat fleurige kaartje! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij SU-per challenges! Groetjs Mariska