vrijdag 15 maart 2013

Getagged

Ik ben vorige week getagged door twee mensen te weten Else- Marie en Elske. En nu eindelijk even tijd om te beantwoorden.

* Waar ben je geboren?
In Den Haag
* Ben je naar een speciaal iemand vernoemd?
Zover ik weet niet
* Heb je kinderen en zo ja hoeveel?
Ik heb 1 dochter Annefleur en zij wordt dit jaar alweer 19 jaar
* Hoeveel huisdieren heb je?
Wij hebben 1 hond genaamd Mazzel, echter wel echt de hond van mijn man.
* Wat was het ergste letsel wat je ooit had?
Gekneusde knieën, lijkt misschien niet heftig, maar heb er nu naar 7 jaar nog af en toe hinder van.
* Heb je speciale talenten?
Kletsen, ik zeg altijd ik heb vele talenten, pannenkoeken bakken hoort daar niet bij.

* Wat is je favoriete ding om te bakken/koken?
Pasta om te koken, appeltaart om te bakken
.
* Wat is je favoriete fastfood?
Broodje Döner.

* Wat is het eerste dat je opvalt als je naar mensen kijkt?
Afhankelijk van de situatie, ogen of schoenen.

* Wanneer heb je voor het laatste gehuild?
4 weken terug samen met een collega toen we bij een cliënten op bezoek waren geweest in het ziekenhuis, en die dame lag er toen erg slecht bij. Haalde bij ons veel herinneringen op aan overleden familie.

* Maak je je momenteel ergens zorgen over?
Ben bezorgt over bovenstaande dame, zij is terminaal en ik hoop dat het voor haar geen lijdensweg wordt. Verder heb ik een andere cliënt waar het psychisch niet goed mee gaat, ik hoop dat behandeling gaat aanslaan.
Privé loopt momenteel alles lekker en daar ben ik erg blij mee

* Noem 3 drankjes die je regelmatig drinkt?
Thee liters op een dag,
Sinas iedere dag wel een glaasje
Spa water ook iedere dag een glaasje bubbels.

* Wat is je favoriete boek?`
Onmogelijk te zeggen hangt geheel van mijn stemming af. Op dit moment lees ik opnieuw de boeken van
"de Schijfwereld", die geschreven zijn door Terry Pratched, SF met humor.

* Zou je een piraat willen zijn?
Nee, ik word al zeeziek op de pont over 't IJ.

* Wat zijn je favoriete geuren?
De geur van regen na een warme dag.
Lavendel

* Waarom blog je?
Ik vind het leuk om andere mijn freubels te laten zien, en iets te vertellen van wat mij bezig houdt.

* Wat vindt je het minst leuke aan jezelf?
Op dit moment mijn gewicht.

* Wat is je favoriete hobby?
Scrappen, kaarten maken en atc's de volgorde wisselt soms dit zijn de favorieten. Daarnaast lees ik graag en mag ik ook graag bank hangen en tv kijken.

* Wat vindt je belangrijk bij een vriendin?
Eerlijkheid.

* Noem iets dat je gedaan hebt wat je nooit verwacht had te doen?
Ik heb ooit er voor gekozen om ontslag te nemen en niet mee te gaan met mijn baan, die naar Schiphol verhuisde. Achteraf de beste beslissing die ik ooit heb genomen.
Het andere dat ik nooit verwacht had, was dat ik zou trouwen met Frans, en dit is 3 jaar geleden ook gebeurd.

* Wat doe je het liefst?
Freubelen met papiertjes in mijn vrije tijd.
Op mijn werk vind ik het contact hebben met de cliënten het leukst. Helaas hoort er ook een berg administratie bij

* Waar erger je je aan?
Mensen die hun afspraken niet nakomen

* De laatste keer dat je hard moest lachen?
Een paar dagen terug om een opmerking van de vriendin van mijn dochter.

En nu de lijst door geven aan aan iemand,
Ik tag Carretje73, Carla als je geen zin heb hoor ik het wel, ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar jouw antwoorden




Geen opmerkingen: