woensdag 27 februari 2013

Kaartje

Afgelopen week bij de dokter langs geweest, door het vele hoesten wat ik heb gedaan en nu nog een beetje doe is mijn kraakbeen bij mijn borstbeen ontstoken. Oplossing niet meer hoesten, want een ontstekingsremmer kan ik beter niet gebruiken, mocht er niet bij puffen, en dat terwijl mijn longen nu eindelijk schoon zijn. Dus codeine gehad om het hoesten te demen als het weer heftiger wordt. Plus het advies om mijn anti alergis medicatie dagelijks te slikken ( we hebben nieuwe vloerbedekking op het kantoor), mogelijk kan dathet hoesten ook dempen. Ik moet zeggen ben hier nu een dag of 4 mee bezig en het hoesten is nu bijna helemaal weg.
Deze week 2 kaarten gemaakt, maar 1 heb ik aan mijn moeder gegeven voor haar verjaardag, en natuurlijk had ik nog geen foto's gemaakt. Dat ga ik vanavond doen en dan komt hij hier ook nog terecht. De verjaardag bij mijn moeder was gezellig, heerlijk bij kletsen met de familie.
Ik heb ook een doorkijk kaart gemaakt, leuk om te doen en niet zo ingewikkeld als het lijkt. Ik heb papier uit een 3d blokje van disney gebruikt dat een paar jaar terug te koop was bij de action. En verder diverse stansen. en voor de rand een randpons. Als inkt heb ik Broken china  distress gebruik.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een schattig kaartje, Astrid, leuk dat 'doorkijk-effect'!
Fijn dat het weer wat beter gaat, hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt!

Mir zei

wat een leuke kaart is dit gewroden!!

Het is echt 3D zo lijkt het tenminste

Super gedaan zo :D

Groetjes Miriam

Monique CreaTijd zei

Wat een leuke kaart is dit geworden !