woensdag 19 september 2012

Weekendje weg

Afgelopen weekend was ik in Baarlo in het noorden van Limburg. Frans had een veld en jachtwedstrijd (boogschieten in de vrij natuur). En aangezien die wedstrijd het hele weekend duurde hebben we een huisje gehuurd. We zaten op campingpark "De Berck", mooi park wel wat vol met caravans en andere huisjes, maar ook met een mooi zwembad. Aangezien ik volslank ben met de nadruk op vol en Frans toch ook niet tot de lichtste behoort. Was slapen in een ienie mienie bedje van 1.40 meter breed en 1.90 meter lang, toch wel behelpen.
Maar het was wel heerlijk dat nadat ik Frans had weg gebracht ik de beschikking had over een plekje waar ik lekker kon freubelen. Na een stop in de Nellie Snelle winkel in Severum, waar ze echt heel veel kleine papier blokjes hadden. Helaas ik heb een papier stop. En ik heb me dus beperkt 1 stempel,1 lintje, 1 zakje strikjes en smal tape gekocht. Daarna ben ik terug naar de caravan gegaan waar ik de volgende kaarten heb gemaakt.
Stempel van Action, papier van de witte boekhandel even als het lintje.
randjes geinkt met distress.

Papier websterpage en ?? roosjes lint
stempel gekleurd met distress.

Papier papermania, randjes en strikje ook, Magnolia aangekleed met papier
haar en gezicht gekleurd met potlood, label gekleurd met distressinkt

1 opmerking:

Lida zei

Wat zijn dat super mooie kaartjes
die je heb gemaakt!!

groetjes Lida