zondag 24 juni 2012

Eindelijk tijd om dingen te plaatsen

Ik heb het veel te druk en de weken gaan super snel. Ik heb een leuke feest gehad voor mijn zwager die 50 jaar werd. Heel blij dat, dat gelukt is. Vorig jaar heeft hij een zware hersenoperatie ondergaan om tumoren te verwijderen. En hoewel het lopen nog niet super gaat en de functie van zijn rechterhand ook te wensen over laat. Heeft hij het wel over leeft en waren we dus super blij dat we zijn verjaardag konen vieren.
Mijn dochter is onder tussen gestopt met haar opleiding aan het CIBAP, creatieve opleiding, waar ze de richting decoratie/restauratie volgde, tijdens haar stage kwam ze er achter dat dit niet het werk is wat ze wil gaan doen. Dus na een exit gesprek op school, is ze nu tijdelijk schoolloos. Volgend schooljaar gaat ze starten op met de opleiding SAW(sociaal agogisch werk) richting MMZ (mederwerker maatschappelijke  zorg), speciale doelgroepen. Uiteindelijk wil ze nu het liefst begeleidster worden van mensen met een stoornis in het autistisch spectrum.
Hier in huis is er druk geklust aan de uitbouw, nieuwe glaslaten en opnieuw gekit, schilderen moet nog gebeuren, maar daar hebben we echt beter weer voor nodig.
Ik kwam nog 1 verjaardags kaart tegen die ik hier nog niet had laten zien.

Melanie
Op hobby gebied niet zo heel veel gedaan. Wat atc gemaakt voor de swap op het SA-forum, maar die kan ik nog niet laten zien.
Verder heb ik mijn boekje terug van de stempel CJ, heel erg leuk om te doen en prachtige werkstukken zitten er in.

Magriet Batik techniek

Yvonne, Cracked ice techniek

Alida, Spelen met Distress Stains

Esther Clear embossing poeder, en distress

Yvonne K, Mixed Media

Joukje Batik techniek
Een spread gemaakt, met oude foto's van een picknick in de serre bij mijn ouders. Hiervoor oud BG papier gebruikt wat al zeker 5 jaar in mijn papierbak lag, Het papier was al voorzien van de zakjes,de file folder en de sticksels. Ik heb er extra sticksel aan toegevoegd met rubons, van Karin Foster ook al uit de oude doos. Ondanks de moeilijke kleur ben ik tevreden met het eind resultaat. Het oranje kant komt bij Xenos vandaan, donkerder gekleurd met Distress inkt Vintage photo. De eerste Lo gemaakt voor de secret scrap lift.


5 opmerkingen:

Monique zei

Leuk allemaal, ik vind je layout erg leuk! Goed dat je dit oude papier hebt gebruikt (ik heb soms de neiging om alleen maar nieuwe lijnen te gebruiken, zonde toch eigenlijk!)
Sterkte met alle klussen en beslissingen over opleideingen!

bmartes zei

Leuk kaartje en idd heel verrassend dat stempelboekje! Heel herkenbaar van je dochter, dat hebben wij ook meegemaakt. Hopenlijk zit ze straks goed!
Liefs,
Arja

Top 2000 2019 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Top 2000 2019 zei

Mooie pagina's heb je gekregen Astrid. Wel jammer dat de kleuren (van de mijne) niet goed overkomen, ik herkende "mijn" elfje eerst helemaal niet. Ik ben wel heel benieuwd hoe je je boekje af gaat maken.
Groetjes Yvonne.

Alida zei

Leuk om het hele CJ hier voorbij te zien komen, prachtige pagina's, dat is een leuk boekje geworden.