zondag 1 mei 2011

Update tot en met week 17

Alles gaar hier weer zijn gangetje, met mijn zwager gaat het boven verwachting. Hij kan zijn linker arm niet gebruiken maar voelt wel al tintelingen. Dit lijkt dus beter te gaan. Hij moet nog tot 11 mei wachten en dan kan hij naar "De Trappenberg" in Huizen voor revalidatie. Tot die tijd ligt hij in Lelystad in het ziekenhuis. Frans bezoekt hem door de weeks iedere dag en ik ga 2x per week. Herman ziet er goed uit wel vermoeid. Hij heeft tot nu toe geen epelepsie aanval gehad. Dus mogelijk gaat dat nu ook beter worden. Het laatste jaar had hij veel te veel aanvallen. soms wel 2 per week. Maar nu is meneer dus aan het wachten en wordt ongeduldig. Hij mag wel het ziekenhuis uit voor bezoekjes, maar hij moet zich 's avonds wel meldden. 's ochtends heeft hij dan fysio en zo als hij zelf zegt na het aankleden en eten en de fysio is ie kapot en moet hij echt rusten.
Voor de rest komt er schot in de kamer van Annefleur. Mijn broer Paul is zo lief geweest om te schilderen, ze heeft dit als verjaardags kado gekregen. Hij heeft ook meteen het laatste muurtje behangen. Morgen gaat ze samen met Frans het laminaat leggen. Dus hopelijk kan ze voor haar verjaardag weer terug naar haar eigen kamer.
En nog meer goed nieuws, na de oplichting door "Elite Bouw" waardoor we een hoop geld zijn verloren, depot rekening bleek ook van dhr. R. Lustig te zijn. Waardoor wij ons geld kwijt zijn. Deze meneer is samen met zijn handlanger opgepakt en zit nu al een paar maanden in voorarrest. In juli komt de zaak voor. Ze hebben meerder mensen en bedrijven voor ruim 1.5 miljoen opgelicht. Ik ben blij dat ze vast zitten en ik verwacht geen geld terug te zien. Maar het idee dat er iets aan gebeurt is voor mij al heel prettig.
Maar ja, we wilden nog steeds nieuwe kozijnen, dus opnieuw in zee, met een kozijnenboer. Het geld staat lekker op mijn eigen rekening. En zo als het er nu naar uit ziet worden de kozijnen in week 20 geplaatst.
Op m'n werk loopt alle soepel en ik heb er een nieuwe taak bij gekregen. Ik wordt BPV coordinator. BPV staat voor Beroep Praktijk Vorming. Ik ben al deels ingewerkt en vanaf maandag ga ik er mee aan de slag.
Het is een extra taak naast mijn huidige functie als persoonlijk begeleider en ik krijg er 4 uur in de week voor.
Komende week kort werken 3 dagen maar en dan een lekker lang weekend waarin we Annefleur haar verjaardag vieren.
Fijne week allemaal

Geen opmerkingen: