zondag 17 april 2011

Lekker gewinkelt bij P&P

Gisteren een heerlijke middag door gebracht bij P&P. Eerst even mijn complimenten voor de super service van Truike. Mijn moeder is member en er was iets mis gegaan met een kado dat eind februari digitaal was toe gestuurd. Ondanks dat het gisteren best druk was, heeft Truike de tijd en moeite genomen om het project zowel naar mijn moeder als naar mij te sturen. En verder kreeg mijn moeder ook nog eens het Magnolia project toegezonden. Dus Truike hartstikke bedankt hiervoor.

 Op de foto's een deel van de spullen die in de papier pakketten zat. Een groot deel is naar mijn moeder gegaan. Daar scrap ik iedere woensdagavond, samen met mijn mams en nog 3 dames. Waarbij wij voor de ideeën en materialen zorgen.
Het papier van P&P, en de workshop pakketten liggen ook bij mijn mams. Daar gaan we in de zomer maanden mee aan de slag.
Natuurlijk hebben we uitgebreid gewinkelt, we hebben allebei 1 tasje met stempels gekocht, blind kopen dus je weet niet wat je krijgt. Ook beide een pizza doos genomen, we hadden er 1 per internet besteld, en de andere laat in de middag toen er weer voorraad was gekocht. Verder 2 pakketten my minds eye, ook leuk, omdat je niet weet wat je krijgt. en 2x de hele lijn van P&P. Verder nog hele leuke betaalbare stempels van Prima marketing. En ook nog eens 3 workshop pakketen, wordt nog lachen want bij 1 zit maar de beschrijving. De rest is dus goed nadenken hoe het er ook alweer uitzag. We zijn geheel voldaan op huis aan gegaan.

Geen opmerkingen: