zondag 13 februari 2011

Week 6

Echt een hele rustige week, ik ben nog wat benouwd vanwege de bronchites, maar het gaat al stukken beter. Op mijn werk ook alles rustig, ik heb al mijn cliénte gesproken en alles kabbelt voort. Privé gaat het ook goed. Alleen zijn Frans en Annefleur nu beide verkouden, Frans is er ook echt grieperig bij en hij is een paar dagen thuis gebleven. Gelukkig knapt hij nu weer op. Vrijdag ben ik Annefleur gaan ophalen bij school, ze mocht haar kruk mee nemen die ze beschilderd heeft. Aangezien dat toch wat lastig mee slepenh is in de bus, haar maar gehaald en meteen langs de ECi gegaan. Mezelf het nieuwste boek uit de nevelen van Avelon serie kado gedaan. Ik heb er vanochtend even in zitten lezen en toen was het opeens 1,5 uur later. Heerlijk ik heb mijn concentratie om echt te lezen weer terug.
Verder heb ik woensdagavond kaarten zitten maken, voor de voorraad, want ik was er bijna helemaal doorheen. Ook doe ik mee met een label swap en ben daarvoor lekker in de weer geweest met inkt en stempels. Ik heb zin in de nieuwe week en wens jullie al het goeds.

Geen opmerkingen: