zondag 9 januari 2011

Een heel goed, gezond en fijn 2011

Ik wens iedereen een liefde vol, gezond en creatief 2011 toe.

Eindelijk tijd om wat op mijn blog te zetten. Tjonge, tjonge wat waren de laatste weken weer druk en chaotisch. Maar nu is 2010 voorbij, voor mij en Frans een jaar met hoogte punten maar helaas veel meer diepte punten. Ik kan wel zeggen dat ik blij ben met het nieuwe jaar, het kan alleen maar beter worden.
De laatste week van 2010 waren we met de familie weg, lekker naar de Ardennen, en ja we hadden één witte kerst met zeker 30 cm sneeuw, prachtig, ik heb echt genoten van alle mooie vergezichten en besneeuwde bergen. Het was super, ook het samen zijn met de familie was erg fijn. En ja na 1 week is het ook weer genoeg en ben je blij dat je thuis komt. Oud en NIeuw gevierd bij ons thuis met mijn broer en schoonzus, neefje (14 jr), tante, nicht en haar vriend, mijn ouders en wij als gezinnetje. Heerlijk eten, lekker drinken, veel vuurwerk afknallen en om 03.00 uur voldaan naar mijn bed gegaan.
Dit jaar begint meteen al met een grote verandering onze nicht en haar vriend die ruim 2 jaar bij ons hebben gewoont, hebben sinds vandaag een eigen huisje. In de kerstperiode hebben ze het opgeknapt en dit weekend zijn ze verhuisd. Het zal erg wennen zijn om weer een gezin van 3 te zijn. Zoals jullie lezen is er weer veel gebeurd. Wat ook leuk is om te meldde is dat ik al 1 kaart heb gemaakt dit jaar, en mijn hobby ruimte heb opgeruimd, alle zooi van de kerst kaarten weer in 1 doos, dat zie ik pas weer in september als ik start met mijn kerst kaarten. Voor nu ga ik zo eerst aan de slag met wat atc, en ik ga proberen om weekelijks een art journal bij te houden. Hoe of wat moet ik nog bedenken, lekker handig omdat de eerste week al voorbij is.

Geen opmerkingen: