zondag 19 december 2010

Druk, druk, druk.

Het is echt weer een hectische week geweest. Lekker gewerkt, naar een congress geweestin Utrecht, kerst inkopen doen. Mijn kerstkaarten op tijd verstuurd. De bedankjes uitgedeelt aan mijn collega's. Frans helpen bij het koken van het kerstmenu. We eten een indische rijsttafel, er word hier al ruim 1 week indisch gekookt. Tussen door heeft Frans oliebollen gebakken, samen met Annefleur, omdat zij die mee zou nemen naar de kerst lunch op school.
Verder enorm aan het genieten van het prachtige weer, heerlijk al die sneeuw en die hele witte wereld.
Vandaag mezelf verwent met nieuwe kleren, op bezoek bij me vriendin, laatste kerstkadootjes ingepakt. Ondertussen even de was gedraait, en nu wachten tot er iemand roept dat we kunnen gaan eten.
Vanavond zou ik Frans nog een keer helpen bij het koken en ik wil ook nog wat kerstkaarten maken.
jullie snappen het vast wel waarom de titel druk,druk, druk is.
Maar ik beloof jullie dat ik op mezelf zal passen en ook me rust zal nemen. Nog even een paar dagen werken, kerstviering met collega's en clienten. En dan van de week kleren bij elkaar zoeken, en dan volgende week lekker even er helemaal uit.

Geen opmerkingen: