maandag 27 september 2010

Nog thuis

Ik ben nog steeds thuis, lichaamlijk gaat het al weer een stuk beter. Ik heb wel last van mijn bronchites maar daar heb ik altijd last van in de herfst en lente. Verder ben ik nog steeds hartstikke moe. Ik slaap veel, maar rust niet echt uit omdat ik ontzettend veel en intensief droom. Nou ja het zal er allemaal wel bij horen. Ik merk wel dat ik weer zin krijg om dingen te ondernemen. En ik moet zeggen het freubelen en het maken van kaarten lukt redelijk tot goed. Ook andere zaken die waren blijven liggen waaronder m'n administratie heb ik afgelopen week opgepakt, en ben ik gaan opruimen. Heel langzaam aan krijg ik weer wat structuur terug in mijn leven, iets wat ik echt nodig heb, want zonder kom ik tot niets. Of ik begin aan van alles en maak niets af.
Morgen ga ik langs op mijn werk om te bespreken hoe nu verder en ook om even een kopje thee te drinken en te kletsen met mijn collega's, van wie ik een super lieve kaart heb gehad, met allemaal vriendelijke en lieve boodschappen. Ik was echt ontroerd toen ik hem las.

Geen opmerkingen: