maandag 27 september 2010

Kerst kaarten

Ik heb op mijn blog een link staan met leuke kaarten zeer divers. Deze dame maakt hele mooie witte kerstkaarten en naar dit voorbeeld heb ik wat kaarten gemaakt. De kerst bomen heb ik eerst op maat gesneden en daarop heb ik 3 verschilende papiertjes geplakt die ik geembossed heb. hierna heb ik lintjes geplakt en accentjes gemaakt met stickles. De laatste kaart heb ik samen met mijn mams gemaakt met haar nieuwe embossing malen, ook naar een idee van eerder genoemde site.
De sneeuwvlok is van Cut'n Emboss Een paarse die die gelijktijdig stanst en embossed
De zilvere ster lag nog ergens in mijn voorraad geen idee van wie hij is.
Op de tekst embossing na zijn alle mallen van provo craft.
De lintjes op de onderse kaart heb ik gemaakt met behulp van mijn papiersnijder en een embossingpen.

Geen opmerkingen: