woensdag 8 juli 2015

Eindelijk wat Nieuws

Het is toch wat, ik ben ook zo'n slechte blogger, niet dat ik niks maak, maar ik vergeet het gewoon te plaatsen.
Bij Stampin'Up! is er een nieuwe catalogus uit, en ook nieuwe in colours voor de jaren 2015- 2017.
Ik heb retired producten besteld en via internet gekocht, maar ook nieuwe stempelsets. De nieuwe kleur Delightfull Dijon, vind ik heel mooi dus ook die is aangeschaft.
Hieronder komen foto's te staan van de kaarten die ik tijdens mijn vakantie heb gemaakt, want  ja ik neem gewoon allerlei SU materiaal mee zodat ik lekker kan stempelen en kunutselen tijdens mijn vakantie.
Dit jaar zijn we weer met de familie naar Oostenrijk geweest, en ondanks dat we geen stralend weer hadden heb ik weer genoten van dit land. Prachtige bergen mooie watervallen en leuke stadjes.
2e hands stempelset en embossingfolder

2e hands Paper Piercing mallen

Deze stempelset stond al een tijd op mijn verlanglijst, gekocht van mijn verjaardagsgeld verder lint, en inkt

Gemaakt met de stempelset Sheltering Tree en Sprinkles of Life

Gemaakt met Sheltering tree, Sprinkles of Life en Lotus Blossom.
 

Weer de set Sprinkles of Life gebruikt in combinatie met sheltering tree
 en de nieuwe Nederlandse teksten set Hiep,Hiep Hoera

Prachtige Hostess stempelset Best Thoughts met de tekst van de Lotus Blossom set

Sprinkles of Life en de Butterfly Basic set

Iets heel anders spelen met Brusho en Colister, weet merk van de stempel niet.
 

Geen opmerkingen: