zondag 26 april 2015

Project Life

De spulletjes van het Stamping Event zijn opgeruimd, en de retired list van Stampin'up! is uitgepluist.
Vandaag is man lief aan het werk en ik ben na het huishouden een beetje aan het computeren en aan de knutsel. Voor het challenge blog alvast wat kaarten in het vooruit gemaakt. Kan ik hier niet laten zien, maar volgen zodra de challenge op het SYW blog is geplaatst.
Gisteren en vandaag bezig met project Life, gisteren de foto's uit gezocht en vandaag de pagina's gemaakt. Het blijft een hele snelle manier van scrappen, en ik gebruik nu oude foto's van aller daagse dingen. Tot nu toe ben ik tevreden met het resultaat. Ik verwacht niet dat ik ooit een album zal maken waar je per week in bijhoud hoe je leven er in dat jaar uit ziet. Niet omdat er niet genoeg gebeurd, maar meer omdat ik dan steeds foto's moet laten afdrukken. En ik fotografeer graag en veel, maar uitzoeken wat daadwerkelijk het afdrukken waard is, is niet mijn sterkste kant.
Wel hierbij de foto van mijn Project Life, alle materialen zijn van Stampin'Up!


Vorige week ben ik bezig geweest met 2 nieuwe technieken, het 1 is the one sheet wonder techniek.
Op mijn pinterest pagina heb ik diverse templates staan. Hierbij snij je zoveel mogelijk stukken uit je basis vel designpapier.
Ik heb  mijn embossing spullen weer eens gebruikt, op het Stamping Event hadden ze een mooie kaart gemaakt met cirkels en embossing poeder, en er werd gekleurd met distress inkt. Ik heb gebruik gemaakt van inkt van Stampin'up! en dat ging ook heel goed.
De kleuren Calypso Coral en Daffodil Delight gebruikt
Stempelset: Butterfly Basic, Papillon Potpourri en Sheltering tree
Bitty Butterfly pons.

 
Achtergrond gestempeld en daarna 2 stukken van de one sheet wonder techniek gebruikt.

Papier Colour Collection Regals, Whisper White en Garden Green
Inkt Garden Green
Stempelset Butterfly Basics
Butterfies Thinlits dies
 
 

Geen opmerkingen: