vrijdag 13 februari 2015

Samen gevoegd.

Ik heb een tijd lang een apart blog bijgehouden voor mijn Stampin'Up! kaarten en producten. Maar ik merk dat het bijhouden van 2 blogs mij niet goed af gaat. Vandaar dat ik ze heb samen gevoegd. Vanaf nu zal dus alles hier te vinden zijn. Kaarten, scraps en Project Life alles op een plek.
Iedere woensdag kun je via de Weekly deal link de nieuwe aanbiedingen van de week zien bij stampin'Up!. Op zondag ga ik bloggen zodat er iedere week weer nieuwe kaarten of poject life items hier verschijnen.
Afgelopen weken heb ik niet stil gezeten en aangezien het nu Sale-a-Bration is bij Stampin'Up! loont het te moeite om contact op te nemen voor een bestelling of workshop.
Als je voor 60 Euro koopt mag je 1 gratis item kiezen uit de speciale Sale-A-Bration folder.
Bij deze gratis producten zitten ook mooie stempelsets.
Hieronder foto's van kaarten en een spread van mijn Project Life album die ik gemaakt heb met Stampin'Up! materiaal.
Gratis stempelset

Citroen en tekst zijn onderdeel van een gratis stempelset

Vlinders

From the herd uit de lente/zomer catalogus



Leuk design papier uit de jaar catalogus

Stippled Blossom

Project Life
 

Geen opmerkingen: