zondag 3 november 2013

Heel veel ATC's

Mijn uitwerking zwart / wit


Vlinders Mazina, Beautifull Kitty en That van SvBeek


1e set herfst van mijzelf


2e set herfst van mijzelf



Eceh van Anneke, kleuren van Mnieks en uil van Kim

Fall van Linn, Paddestoelen van Mazina, Blaadjes ??
Deze week heel veel atc ontvangen van diverse swaps waar ik aan had mee gedaan. Zwart en wit van het gestopte forum stampingandmore. Herfst bij het SA-forum en Spooky.
Kat van Mazina, Raaf van Anita en Boo van Linn helaas met kapotte oogjes.

Nieuwe oogjes geplakt.

6 opmerkingen:

nit@ zei

wowowoow! die zwart witte ATC's zijn gaaf zeg!

Anneke Wijers zei

Oh leuk zeg, al die ATC's.
En zo anders allemaal.
Die van jou (de zwart witte en herfst) zijn prachtig!

Je@net zei

Ontzettend leuke ATCtjes heb je gemaakt, Astrid. Vooral de zwart/wit serie vind ik prachtig. Ook je ontvangen ATC's zien er erg mooi uit!

lieke zei

De zwart-wit serie is echt heel mooi!
Ik houd van vlinders.
De rest is ook prachtig.

Groetjes lieke

Henriëtte zei

Wat een leuke atc kaartjes, de zwart/witte hebben mijn voorkeur!

Marjolijn van Elsberg zei

Jeetje ik weet niet waar ik moet kijken!! Wat ben jij met veel dingen bezig en allemaal zo mooi. Leuk dat kerstalbum! Hopelijk komt het dit jaar af! En wat fijn dat je dochter een stageplek heeft, weer een zorg minder.