woensdag 23 oktober 2013

Van alles wat

Ik geniet van mijn laatste vakantiedag en bedacht laat ik nog even mijn blog bijwerken.
Op zondag was ik samen met mijn mams en Nanda (schoonzus) naar de hobbybeurs in Lelystad. Het was er qua bezoekers rustig, maar ik vond het een fijne beurs met genoeg om te bekijken en te kopen. Aangezien het nog steeds crisis is hand op de knip en heel bewuste aankopen gedaan. Ik ben heel blij met het tijdschrift, heb ik met een mooie korting gekocht en dat terwijl er in de verpakking ook nog papier en een stempel zit.
Verder Gorjuss papier gekocht je ziet het niet vaak, en ik vind het zo'n leuk figuurtje heb al wat stempels, dus nu papier erbij. Van het papier en de stempel een leuke herfst kaart gemaakt.
Afgelopen dagen heerlijk samen met Frans vrij geweest. Maandag hebben we een fotoshoot gedaan, iets wat Frans op zijn emmerlijstje heeft gezet. We zijn bij John Phielix geweest, hij heeft Annefleur ook al meerdere keren gefotografeerd. Het was erg leuk om te doen. De eerste foto die hij ons alvast heeft toegestuurd is er een met een knipoog. Annefleur wou dat we allemaal met een duckface op de foto gingen. Het ziet er niet uit, maar was erg leuk om te doen. Zodra er meer foto's zijn zal ik er nog wat showen.En dinsdag zijn we lekker wezen wandelen in het Zuigerplasbos, ze zijn daar aan het kappen, wat jammer is omdat de grote machines het hele bos aan gort rijden, maar de opgestapelde stammen, brachten bij mij een idee omhoog, dus Frans heeft zijn best gedaan om mooie foto's te maken.
Mijn aankopen van de beurs.
Wat zijn we mooi





4 opmerkingen:

Je@net zei

Gave aankopen en een heel leuk kaartje, Astrid.
En wat een super leuke foto van jullie viertjes. Helemaal gaaf! Kan me goed voorstellen dat je benieuwd bent naar de rest van de foto's :o)

Anneke Wijers zei

Leuke spulletjes gekocht, Astrid.
Ik had zelf ook wel willen gaan maar ja...
we zaten in Duitsland voor een lang weekend.
Enigszins uit de richting dus.
Ben jij dat werkelijk op die foto???
Wat zit je haar geweldig leuk.

Lida zei

Wat gave spulletjes heb je gekocht
en geweldig foto,s zijn dat

groetjes Lida

Stampin with Liz Design zei

Leuke kaart Astrid! Past helemaal in de herfstsfeer van je foto's, erg mooi!