zondag 2 december 2012

Lekker veel kerstkaarten.

Afgelopen weken niet veel laten zien, maar wel lekker bezig geweest met mijn kerst kaarten.
Wit op wit met zilveren accenten.  2 kaarten met papier dat ik vorig jaar heb ontvangen met een kerstkaarten kit swap op het SA forum. En 1 kaart  met de circkel is hergebruikt.





Laatste resjes van een kerstkaarten kit van vorig jaar.


Circkel vorig jaar ontvangen, nieuwe basis kaart bij gemaakt
 van een oude lijn die ik al zeker 5 jaar in mijn bezit heb,
brad komt bij de kruidvat vandaan.

5 opmerkingen:

Monique zei

leuke kaarten, vooral de wit op wit vind ik erg mooI!

Rosalien Zwackhalen zei

Geen idee welke kart meedoet met Stampin Challenges. Misschien wil je opnieuw linken en in je bericht onze Challenge blog vermeleden met een link naar ons blog.
Je kaarten zijn in indergeval leuk, je bent heerlijk bezig geweeest. :))

Groetjes Rosalien

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat Rosalien schrijft klopt.. het is belangrijk dat je in je post aan geeft welke kaart voor de challenge meedoet anders kun je geen kans maken op de prijs!
Maar het zijn idd geweldige kaarten hoor!
Leuk dat je meedoet met Stampin Challenges.

Marion

Eefje Bouweriks zei

Mooie kaarten Astrid, ik vind de witte erg mooi. leuk dat je meedoet met ons challenge blog

Groetjes
Eefje

Kimmie zei

Hoi Astrid

Mij is het ook niet helemaal duidelijk welke kaart mee doet aan onze challenge.
Maar toch leuk dat je meedoet.
En je kaartjes zijn mooi!

XXX Kim