vrijdag 9 november 2012

Nieuwe Look

Ik had gisteren een super leuk en gezellig feest van mijn werk. 1x per 2 jaar organiseerd Kwintes een super feest voor zijn medewerkers. Dit jaar was het in studio 21in Hilversum, eerst een spelshow met Kwintes mensen en daarna een party met goede muziek en dus lekker dansen. Ook was het team van "Masters of Beauty"" aanwezig, deze heren toveren je zo om in een dame met haar uit de jaren 60, prachtige suikerspinnen en wrongs, maar ook kapsels die zo uit Hair afkomstig zouden kunnen zijn. Ik was een van de gelukkige die werd uitgekozen voor een nieuwe look. Eerst lekker touperen daarna glad kammen en Haarlak, betonspray erop. Toen ik thuis kwam na een avondje dansen en een uur treinen en overstappen op koude vochtige perrons, zat mijn haar nog zoals hier onder te zien is. Ietsje ingezakt en een beetje uit de krul, maar goed genoeg om een idee te geven over hoe het zat.

1 opmerking:

bmartes zei

Wat leuk Astrid dat je een nieuwe look gekregen hebt. Je haar zit heel gaaf!
Iiefs,
Arja