zondag 7 oktober 2012

Forumdag

Heerlijk gisteren was de forumdag en ik heb er van genoten, ik ben niet zo'n dame die makelijk met iedereen een gesprek aan knoopt, maar heb mij goed vermaakt met mijn tafel genoten. Ik heb heerlijk geshopt, en heb zelfs de make and take af gemaakt, daarnaast ook nog 1 kaartje in elkaar gezet, dus best nog productief geweest. Beste dames van de organisatie en lieve sponsor, Heel erg bedankt voor een super gezellige dag. Ondanks dat ik een papier verbod heb toch nog wat prachtig kerstpapier gekocht, voor de hobbyclub, niet helemaal voor mezelf dus het mocht. Wat ik niet op de foto heb gezet 1 klein flesje crackle accent, eerst maar eens kijken of ik het leuk vindt om te gebruiken.

Super leuke make and take gesponserd door  love scrapping


Papier is van Graphic45 tropical travelogue


Bijschrift toevoegen

De ponsen over genomen via de vlooienmarkt, stempels van Marianne design
Embossing folder Clocks & Print Blockset en Flower and snowflakes set


Papier van 3nd papir.no


2 opmerkingen:

Jenny zei

Wat een leuke make en take was dat. De forum dag had ik ook wel mee willen maken maar helaas kon geen vrij krijgen.
Volgende keer beter.


Groetjes Jenny

Tamara zei

supermooi is jouw koffertje geworden.