zaterdag 12 mei 2012

Feestje

Terwijl ik dit op mijn kamertje zit te tikken is beneden de party van Annefleur aan de gang. Ze is vorige week 18 jaar geworden toen gevierd met de familie. En vanavond wordt dat geviert, met heel veel vrienden, ik zit dus boven te luisteren naar de ongelovelijke geluiden die van beneden komen, muziek, geklets en gezang. Volgens mij is het wel een leuk feest, morgen kijk ik wel naar de foto's.
Aangezien mijn man en ik hebben besloten om thuis te blijven toch een oogje in het zeil houden, zitten wij nu boven op onze eigen hobbie plekjes.
Het gaat hier in huis met de gezondheid langzamerhand wat beter. Het hoesten blijft aanhouden maar de benouwdheid ben ik kwijt. En ook Annefleur is weer lekker opgeknapt. Alleen Frans krijgt zijn energie maar niet op pijl.Gelukkig heeft hij volgende week 1 weekje vrij. Ondanks dat het niet lekker met hem gaat heeft hij afgelopen weken wel de vijvers ingegraven, Dus wie weet komt deze zomer de tuin helemaal in de vorm zoals wij hem willen hebben.
Op 15 mei wordt bij de rijdende rechter de zaak tussen de buurvrouw en mijn ouders uitgezonden. De uitspraak viel nogal tegen voor de buurvrouw, ben erg benieuwd hoe dit in de toekomst gaat verlopen. Het komt er op neer dat mijn ouders geen contact meer mogen leggen met de buurvrouw, omdat deze alles als bemoeizucht op vat. De buurvrouw mag mijn moeder niet meer uitschelden, hopelijk brengt het wat rust. Wel zuur als je zolang voor iemand heb klaar gestaan en daar nu van wordt gezegt dat het allemaal gluren en bemoeien is.
Op knutsel gebied gaat het lekker, ik ben bezig met het maken van kaarten en af en toe scrap ik ook wat. Ook de atc krijgen weer aandacht.
Afgelopen week heb ik een pizzadoos bij P&P in Doorn besteld, en voor een verrassingdoos was hij erg leuk.

Geen opmerkingen: