donderdag 5 januari 2012

Een nieuw jaar

Een nieuw jaar en heel veel inspiratie en geen tijd. Gelukkig ben ik nu even een paar dagen vrij en kan ik mijn scrapkamer opruimen, is heel hard nodig. De afgelopen tijd wel lekker kaartjes gemaakt en nog geshopt. Hieronder de foto's van de workshop die ik gemaakt heb tijdens tussen de ballen en bollen.
Dus ik heb me zeker niet verveelt. Ook ben ik gestart met de stempel CJ bij het SA-forum.

Voorkant workshop kaart P& P




Eerste verjaardagskaart in 2012


Mijn eigen bijdrage voor mijn CJ met Resist techniek


Het voorwoord van mijn CJ


3 opmerkingen:

Heidie zei

wat een leuke workshop heb je gevolgd. En je kaartje en cj zijn ook super.

liefs Heidie

Ju@nita zei

Leuke kaartjes en leuke workshops-

Brenda zei

Je kaartjes zijn geweldig leuk!!
Lieve groetjes brenda