zaterdag 8 oktober 2011

week 39 en 40

Rustige weken, die kennen we hier niet. Er is een heleboel gedoe geweest, bij Annefleur haar vriend thuis, met als resultaat, dat ik er een inwoner bij heb. Gelukkig zijn ze wel in gesprek met elkaar gebleven. Maar veel drama en onrust in ons huis. Verder ook veel lol met alle aanloop en we hebben al een paar keer zitten UNO spelen en ook het Rigletto spel hebben we uit geprobeerd. Veel lachen en hectiek tijdens het spelen.
Heerlijk een huis vol met pubers, en ook weer lekker als iedereen vertrokken is en de rust is terug gekeerd.
Wat is er nog meer gebeurd, Frans zit met zijn voet in het gips, hij heeft al jaren last van een geirriteerde achillespees. Nu zit het voor 6 weken in het gips, als alles goed is, moet deze totale rust de oplossing bieden zo niet, dan is alleen opereren nog een optie.
Op knutselgebied lekker actief bezig geweest, vorige week zondag een dag later mee gedaan aan de World Card Make Day. Heerlijk de helezondag zitten freubelen.
Ook heb ik nog een prachtige stempelinkt kast/molen gekregen van mijn ouders, helemaal blij er mee. Moet er nog een foto van maken, maar hij komt zeker hier te staan.
En zoals je ziet heb ik eindelijk door hoe ik mijn blog mooi kan maken.

Geen opmerkingen: