zaterdag 24 september 2011

Week 37 en 38

Heerlijk eindelijk eens wat rustige weken, lekker werken en thuis ook weinig hectiek.
O nee toch niet want Tanja had haar afsxcheidsfeest bij ons thuis. Ze gaat vandaag op weg naar Australië voor een jaar werken en reizen. Het was een leuk feest en Tanja heeft de mensen die ze graag nog wou zien, voor haar vertrek gesproken. Donderdag zijn we samen naar de film Flypaper geweest. Heerlijk lachen om een komedie met een wel heel bijzonder onderwerp een bankroof. Hierna elkaar flink geknuffelt en gedag gezegd, ik wou dat niet op Schiphol doen.
Verder was mijn kind haar busabbonement verloren op woensdag, heerlijk want het kost een berg geld, ze heeft een N-kaart voor een maand, dus krijg je geen geld retour. Dinsdag besloten om toch een nieuwe maand kaart te kopen en natuurlijk valt op donderdag de kaart in de bus, hij was gevonden GR.. Echt niet blij.
Maar verder niets bijzonders aan de hand, Annefleur heeft een MRI gehad voor haar knie, en daar is gelukkig niks op te zien. Wel vervelend dat ze na 2 uur lopen of veel traplopen veel pijn heeft, dus van de week een afspraak maken bij de fysio. Frans gaat maandag voor 6 weken in het gips, dit omdat hij al jaren problemen heeft met zijn achillespees. Dit hadden wij niet verwacht, maar hopelijk komt hij zo van zijn pijn klachten af.
En ik, ach ik ben weer naar de dietiste geweest, ik blijf moeite houden om de kilo's te verliezen. Maar er is een klein positief puntje sinds februari ben ik 2,5 kg afgevallen. Niet veel maar het is eraf en niet erbij.

Geen opmerkingen: