zondag 4 september 2011

Week 35

Een rustige week waarin ik lekker heb gewerkt. Thuis ook alles oké, en Annefleur moet bijna weer naar school. Zaterdag een super leuke verjaardag bij mijn zwager en schoonzus gehad. Hij werd 40 jaar en dat is uitbundig gevierd.
Op knutsel gebied ook lekker bezig geweest, veel kaarten gemaakt, en woensdag een hele leuke workshop bij Gekpke gedaan, gegeven door Anneke. Die dame bedenkt echt hele leuke projecten.
Vandaag heb ik een rustig aan dagje, Frans is naar Amersfoort om de computer van een vriend te repareren, Annefleur heeft samen met haar vriendin een fotoshoot, een meisje van paardrijden moet een advertentie maken voor wind energie en ze had modelen nodig. Dus ben ik nu lekker alleen thuis en kan me gang gaan. Want betekend dat ik dus heel weinig doe, beetje computeren, bloggen en misschien straks nog een kaartje maken, maar dat is het dan ook wel. O,ja de was vouwen en draaien gaat natuurlijk gewoon door.

Geen opmerkingen: