zondag 28 augustus 2011

Week 34

Een rustige week, lekker werken, geen moeilijke zaken (ahum). Nee soepel verlopen. Ondanks moeilijk gesprek op mijn werk.
Verder bij de tandarts geweest een hoop geld kwijt en 5 vervolg afspraken. Maar ja het kost wat maar dan heb je ook wat.
Minder was dat ik vrijdag een begrafenis had, de man van een hobby vriendin was overleden.

Zaterdag zouden we gaan kanoën in de Weerribben, maar omdat de weersvoorspelling heel slecht was, dit afgelast. En we zijn met de familie gaan bowlen en uit eten in Lelystad.
Bowlen blijft een leuk spel alleen ik kan er echt niks van. Maar we hebben wel veel lol gehad.
Daarna eten bij Etensreis. Een nieuw restaurant in Lelystad bij de Bataviawerf waar je een arragement van 2 uur hebt om te eten. Aardige mensen, leuke entourage. En dan het eten, het is een soort van buffet opstelling waarbij je kan kiezen uit verschillende soorten soep, brood met salade's, kruidenboter. Verder gewone sla tomaten kommer ed. Vlees of vis worden ter plekke op de grill bereid. en dan nog groente's, sausen, aardappel variateiten. En een toetjes buffet. softdrinks koffie en thee zitten alle inbegrepen bij de prijs. Het eten was goed, maar  niet super goed. Ze zijn pas open en duidelijk nog een beetje aan het zoeken. Ik hoop dat ze het redden want ik vind het concept heel erg leuk. Ook erg prettig dat ze een uitgebreiden kinderhoek hebben.
Al met al hadden we een geslaagd familie uitje, met Frans zijn familie.
En natuurlijk ook geknutseld deze week, de resultaten staan op mijn blog.

Geen opmerkingen: