zondag 14 augustus 2011

Week 32

M'n laatste vakantie week zit er bijna op. Afgelopen week was het weer echt slecht, hierdoor bijna niets buitenshuis ondernomen. Dinsdag samen met mijn mams naar Den Helder om Simpel scrappen te bezoeken, zij waren helaas dicht. Terwijl op de site stond dat ze open zouden zijn. Er was een braderie aan de gang dus daar tussen de buiendoor over heen gewandelt. Mijn mams heeft in een 2e hands / antiek winkel een super leuk kado voor mijn vader gekocht. Bij thuis komst de dames van Simpel scrappen gemailt dat we voor een dichte deur stonden. Carla heeft ons een tegoed bon van 25 euro toe gezonden omdat we voor niets waren gekomen. Wij waren blij verrast met deze bon. Dus nu gaan we nog een keer naar Den Helder, maar dat zal even moeten wachten om dat ik vanaf morgen weer aan het werk ben.
Door het slechte weer van afgelopen week heb ik wel lekker veel kunnen freubelen. Mooie kaarten gemaakt en mijn piraten boek eindelijk af gemaakt.
O,ja met mijn tanden is het goed gekomen, ben uieindelijk sávonds bij de noodtandarts geweest, deze man heeft een stuk vulling weg gehaalt en daarna mijn tand geslepen en een noodvulling gegeven. Verder adviseerde hij mij een andere tandarts te zoeken. Want hoewel ik 2x per jaar bij mijn tandarts kom is daar niets van te zien, deze tandarts dacht namelijk dat ik geen tandarts had. Maandag ga ik me dus meldden bij een andere tandarts.
Al met al heb ik een lekkere vakantie gehad, het was alleen prettig geweest als de zon zich iets vaker had laten zien.

1 opmerking:

Sanne zei

WAt een raar verhaal van jouw tandarts! Als je niet aan je gebit kunt zien dat je een tandarts hebt zou ik maar snel een nieuwe zoeken!
Leuk dat Simpel Scrappen je een cadeaubon aangeboden heeft. Dat maakt de zure appel toch een beetje zoet!
Groetjes,
Arja