donderdag 4 augustus 2011

Tot week 31

Vorige week een heerlijke week gehad in België. Het weer zat mee, maar een paar keer regen gehad, meestal droog en een redelijke temperatuur. Samen met de familie heerlijk gegeten, veel spelletjes gespeelt, vooral UNO en Rigletto. In het huis was een sauna aanwezig en ook hier lekker van genoten. Mijn ouders zijn 17 augustus 50 jaar getrouwd, en zij hebben het huis geregeld, en wij hebben hun op woensdag verrast door de kamer te versieren en hun een kaart met tags te geven, op de tags had ieder van ons iets geschreven.
's avonds zijn we lekker met ze alle gaan eten in Achouffe.
We hebben veel gezien, zijn naar Luxemburg stad geweest, de grotten van Han en de grotten van Hotton, De laatste waren prachtig, veel mooier dan de grotten van Han en een stuk minder toeristisch, we hadden een leuke gids, die enthousiast kon vertellen. Enige nadeel heel veel trappen, gelukkig ga je aan het einde van de tour de laatste 35 meter omhoog met een lift.Verder ook nog gewandeld in de omgeving van het huis.
De vakantie had wat mij betreft nog wel een week langer mogen duren. Bij thuis komst een heel lief klein kaartje met een knuffel erop en erin van mijn nicht en haar man, ter bemoediging voor deze lastige periode. 30 juli was het 1 jaar geleden dat mijn broer Hans overleed. Daar ben ik toch wel mee bezig, ook het overlijden van mijn oom houdt me nog bezig. Maar ja het leven gaat door. En nu zijn we weer thuis, ook lekker relaxt niets doen, beetje poetsen in huis en wat veel leuker is mijn scrapkamer af maken. Op de elektra en een paar planken na, is het nu klaar. Ik heb nu nog geen plek voor mijn albums die klaar zijn. Ik zal later nog wat foto's maken om te showen hoe het is geworden.
Minder leuk deze week is dat ik een blaasontsteking heb, voor het eerst in jaren, wat er voor zorgt dat ik
's nachts 3 á 4 keer me bed uit moet. Ben dus blij dat ik vrij heb, zodat ik 'sochtends lekker wat langer kan blijven liggen.

Geen opmerkingen: