woensdag 10 augustus 2011

Kaart voor mijn ouders

Mijn ouders zijn op 17-08-2011 Vijftig jaar getrouwd. Hiervoor zijn we in week 30 met z'n alle naar Belgie geweest. Heerlijke week gehad, we hebben woensdag toen al een beetje een klein feestje gehad, daarvoor had ik deze kaart gemaakt. Iedereen heeft een label gehad om iets op te schrijven en deze waren in de kaart bijgevoegd.
Het papier is van rosadotje en heb ik gekocht bij Your Zoap, het is het eigen ontwerp van Gepke.
De envelop zelfgemaakt en de hoekjes zijn D-Do stansen, ongelovelijke rot dingen, maar wel een mooi resultaat.





3 opmerkingen:

Unknown zei

wauw prachtig kaartje!!

groetjes carla

Henriëtte zei

Prachtig wat je hebt gemaakt en het silhouetje van het "paartje" is super gaaf!!

Teerg zei

Ooh, dit kaartje vind ik echt super mooi, lief en origineel!
En natuurlijk is België een goede keuze!!
Groetjes Greet uit Antwerpen :-)