zaterdag 16 juli 2011

Week 28

Afgelopen weekend en deze week truk bezig met het verhuizen van mijn hobby materiaal. Ik verhuis een verdieping naar beneden en ga daar mijn eigen scrap/hobby kamer krijgen. Wat heb ik een hoop spullen verzameld in de loop der tijd. En het rare is, ik kom niet heel veel tegen dat ik niet meer wil.
Heel blij ben ik met mijn stempel kast die helemaal vol staat met stempels en stempel benodigheden.
Er moeten nog wat extra planken aan de muur komen zodat ik de laatste spullen ook kwijt kan. Heel belangrijk, m'n papier maar ook mijn Albums die al klaar zijn.
Gisterenavond kwamen Rafal en Tanja op bezoek, eerst lekker eten en later op de avond hebben we Rigletto gespeelt, dit is een super leuk, snel kaartspelletje, dat voor veel hilariteit zorgt. Het werd alleen wat laat, we gingen uiteindelijk om 02.00 uur naar bed.
Op mijn werk gaat alles zijn gangetje en ik ben me al een beetje aan het voorbereiden op mijn vakantie nog een paar dagen werken en dan heerlijk 3 weken vrij. Voor het eerst sinds 2 jaar draai ik vandaag mee in een gebroken weekenddienst, dus van 16.00 tot 20.30 uur werken. Ben erg benieuwd hoe me dat gaat bevallen.

Geen opmerkingen: