zondag 10 juli 2011

Even bijwerken

Ik heb een paar hectische weken achter de rug, mijn oom die vlak na mijn verjaardag werd opgenomen in het ziekenhuis. Is na 3 weken overleden, en hij is afgelopen dinsdag begraven. Het is nog heel onwerkelijk dat hij er niet meer is. Hij zou over 2 weken meegaan op vakantie naar België. Niet te geloven hoe snel iemand er niet meer kan zijn.
Sowieso is deze maand lastig, ik dacht voor het ziek worden van mijn oom al vaak aan mijn broer die vorig jaar op 30 juli is overleden na een kort ziekbed. Door de ziekte van mijn oom komt alles weer boven en herbeleef ik veel momenten weer. Terwijl ik voorheen op een rustige manier aan mijn broer kon denken, heb ik nu veel meer beelden van zijn ziek zijn in mijn hoofd.
Ondanks deze moeilijke tijd, vooral voor mijn tante en mijn ouders, verheug ik mij wel op onze gezamelijke vakantie. We gaan met mijn ouders, broer, schoonzussen, tante's, neven en vrienden, een weekje weg. Het zal denk ik een emotieonele, maar vooral ook gezellige week worden. Waarbij we gezamelijk kunnen lachen en huilen.

Geen opmerkingen: