zaterdag 11 juni 2011

Up date tot en met week 23

De tijd vliegt voorbij, ik heb het niet eens super druk, maar kan geen tijd vinden om te bloggen. Ga mezelf proberen wat meer te structureren, dan lukt het vast beter.
Maar er is een hoop gebeurd. We hebben eindelijk nieuwe kozijnen en de voordeur zit er ook in, nu alleen de punten in de nok nog vervangen en dan is het klaar.
Annefleur haar kamer is al een tijdje af, maar ze moet nog wel haar zooi uitzoeken. Dus op zolder staan nog stapels dozen.
We zijn een zaterdag heerlijk met mijn ouders naar de Veluwse bron geweest. Hadden we hun kado gegeven met de kerst. En nu eindelijk geweest, heerlijk genieten van de sauna's, het zwemmen en elkaar. 's avonds wezen eten in het steak house in Epe. Helemaal super was het, het weekend erop was ik jarig, ook dit lekker gevierd. Ondanks regen en onweer in de ochtend lekker kunnen bbq-en en tot 21.30 uur buiten gezetten.
Mijn zwager knapt langzaam aan steeds meer op, dus ook dat zijn positieve berichten.
En nu dit weekend heerlijk 3 dagen vrij, vanavond naar de bios met Frans, Annefleur en Jeffrey ( nieuwe vriend) van Annefleur.
Verder ben ik nog steeds aan het proberen om wat kilo's kwijt te raken en ging dat in het begin redelijk tot goed, nu ben ik met alle verjaardagen en feesten toch weer aan gekomen. Maar ik laat de moed niet zaken en vanaf dinsdag ga ik er weer mee verder. Fysio fitness had ik al weer opgepakt vorige week, en deze week ben ik voor het eerst in 2 jaar weer wezen zwemmen. Dus er komt in ieder geval meer beweging in.
En ik kreeg gisteren nog een leuk kadootje van mijn ouders, een stempelkast, die ze bij een hobby winkel hebben gekocht die stopt, met de verkoop van stempels. Dus als ik met de vakantie mijn hobby kamer ga veranderen / verplaatsen heb ik alvast 1 super mooie kast.
Fijne week allemaal.

Geen opmerkingen: