zondag 15 mei 2011

week 18 en 19

Twee heerlijk drukke weekenden achter de rug. In het eerste weekend lekker de bbq aan en samen met familie Annefleur haar verjaardag gevierd, en dit weekens gaf Annefleur vrijdag haar party voor vrienden en vriendinnen, zeker 23 pubers over de vloer, erg druk en luidruchtig, maar ze heeft een super verjaardag gehad. Om 02.30 naar beneden gegaan en gezegd dat ze zachter moesten doen omdat ik wakker was geworden. De volgende morgen om 05.30 uur waren ze alweer / nogsteeds aan het kletsen in de tuin. Er waren een man / vrouw of 15 blijven slapen. Toen ik om 09.30 uur beneden kwam was het wonderwel al redelijk opgeruimd. En alleen kayja en 2 meiden uit Zwolle waren er nog, de rest was al naar huis/ werk vertrokken. De rest van de dag heb ik een beetje rond geslaapwndeld, ik kan echt niet tegen zo weinig slaap. En vandaag lekker actief bezig in het huishouden, zolder deels opgeruimd, zodat de mensen die voor de kozijnen komen aankomende week er goed bij kunnen.
Op mijn werk gaat alles zijn gangetje, ik ben langzaam aan het inwerken als BPV coordinator, leuk maar ook veel info. Verder hebben we een voorlichtingsmiddag over mentorschap gehad, ook erg interessant. Ik ben ook weer een paar dagen met Herman (mijn zwager) in touw geweest. Woensdag hebben Frans en ik hem verhuisd naar de Trappenberg, hier gaat hij revalideren, bijna de hele dag onderweg, het is maar 40 minuten rijden vanuit Lelystad, maar mee naar intake van de arts, rondleiding gehad en Herman geinstaleerd op zijn nieuwe kamer. En ook vrijdag was ik bij Herman hij had een intake bij maatschappelijkwerk en bij de psycholoog. En aangezien ik het collectieve familie geheugen ben had hij mij gevraagt mee te gaan naar deze afspraken. En hij had goed nieuws te vertellen hij had 's morgens tijdens therapie zijn arm al helemaal boven zijn hoofd kunnen strekken. Wel is hij nog steeds doodmoe, van alle indrukken die hij opdoet en van de therapieën die hij volgt. Maar er zit progressie in en ik, en natuurlijk de rest van de familie zijn hartstikke blij dat het zo goed gaat.
Op knutsel gebied niet zoveel gedaan, alleen woensdagavond met de freubelclub een kaart gemaakt.

Geen opmerkingen: