zondag 6 maart 2011

Week 9

Wat gaat het toch snel het is alweer Maart. De week begon goed, ik har de hele dag cursus voor mijn werk. Het was reuze interessant, maar de locatie was voor mij, wat druk, het geluid zong rond. Maar de cursus zelf was afwisselend ik kijk uit naar de andere 3 bij eenkomsten.
's avonds weer een cursus, nu "weet wat je eet" 4 of 5de bij eenkomst. Het bevalt me prima om in een groep bezig te zijn met anders omgaan met eten. En hoewel ik na driedagen verjaardags vieren 1 kg was aangekomen. Lukte me het om zo weer om te schakelen, dus de rest van de week rustig aan gedaan wat eten betreft. En op vrijdag was de kilo er weer af. Zaterochtend merkt ik dat ik een spijkerbroek weer aan kon zonder dat het net niet aangenaam voelde. Ik hou er niet van als mijn kleding strak zit. Nog even en ik kan mijn groene tuniek dragen die ik ZO mooi vond dat ik hem eigenlijk 1 maat te klein gekocht heb, dus hangt hij nu in de kast te wachten tot ie in mijn ogen mooier valt. Verder deze week afscheid genomen van 2 collega's beide blijven wel bij ons werken, maar in andere functies op andere plekken. Ik kon mij redelijk inhouden met het snoepen op de party's. Donderdag een hectische dag op mijn werk met veel bezoeken en gesprekken, vrijdag was een stuk rustiger. Vrijdagmiddag de boodschappen gedaan zodat ik zaterdag de deur niet uit hoefte. 's avonds langs bij mijn schoonzuster die haar verjaardag vierde. Zaterdagochtend belde mij moeder of we nog plannen hadden, zo niet of we dan mee gingen wokken sávonds. Prima idee, dus lekker naar de wok. ook hier opgelet wat ik heb gegeten. En nu een rustige zondag, wat in de tuin gewerkt ,de was gedaan en lekker zitten freubelen. Mijn blog bijwerken en zo meteen gaan koken. Het was een lekkere week, met hectiek en rust, helemaal prima dus. Voor de komende week wens ik iedereen lekker weer toe. Heb zin in de lente.

Geen opmerkingen: